Fast

Jag började läsa en bok igår kväll. Efter 130 sidor insåg jag att klockan var ett och att det kanske var dags att sova. Beroendeframkallande bok. Inte fan kunde jag sova då. (Trött i kroppen hjälpte inte heller efter spinning och skivstång/intervall på lördagen och sen CGX igår, och så blev jag hungrig eftersom kliockan hade blivit mycket). Sjukt trött idag. Det finns två anledningar till att jag inte så ofta läser böcker. Dels så behöver jag ha ett lugn runt mig för att kunna koncentrera mig och dels så vet jag att har jag börjat så kan jag inte sluta sen. Därför behövs ofta semester för att jag ska ta upp en bok och läsa. Och nu vill jag bara fortsätta läsa. Kommer fler inlägg om boken sen. Kan säga redan nu, sjukt bra! Men fan, har svårt att hålla tankarna i styr, haha farlig för mig själv och andra just nu. Jag reagerar precis som jag förutspådde. Frustration AB. Kanske det försvinner om jag kommer längre in i boken, men av någon anledning känns det inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0