Kycklinglasagne igen


 
Jag har ju tidigare sagt att jag gör mycket mat i ugn nu för tiden för då kan man göra annat samtidigt och en känsla att man "slipper laga maten". Idag blev det kycklinglasagne. Bra matlådemat och gott blev det som alltid. Smakade en liten snutt efteråt trots att jag redan hade ätit kvällsmat ;-)
 
Lätt som en plätt. Stekte finhackad kyckling och denna gång hade jag i zuchini, hackade kidneybönor, krossade tomater, fetaost, salt & peppar (paprikan va slut). Varvade kycklingsåsen med färska lasagneplattor och lite bechamelsås med en snutt ost i. Toppade med riven ost.
 
Haha, samtidigt som jag gjorde detta gjorde jag även mat till mig själv för kvällen. Stekte jättegoda krispiga raggmunkar som jag åt med keso och lingonsynt. Det är verkligen jättegott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0