Lite shopping

Svart väst New Yorker, tunika New Yorker.
 
Shoppade lite efter jobbet i fredags eftersom jag tyckte lite synd om mig själv att jag hade jobbat till fem när alla andra fick gå klockan tre. Hade inget speciellt planerat och jag ville se om det fanns något fint någon stans. Shoppar typ aldrig längre. Köper ju bara träningsgrejer och träningskläder känns det som.
 
En svart väst som passar bra till mycket tänkte jag mig. För ett piffa upp en tjocktröja eller som på bilden bara för att göra den vanliga outfiten lite rolig. Snyggt till jeans och stövlar. Sen kan man ju använda den när det blir lite varmare igen som "jacka". Lite dyrare än något som man köper i farten men av någon anledning kände jag bara att jag var TVUNGEN att köpa den för att den var en sån "måste ha"! Ni vet som man känner ibland. Såna brukar ju kunna bli favvoplagg också! Sen blv det en topp också som jag tyckte var fin :) Kul! Måste shoppa oftare och börja bry mig om mig själv igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0