Lite upp och lite ner

Har mått lite sådär halvkasst ett par dagar och lite längre. Jag har ont i magen och mår illa. Igår struntade jag i träningen för att jag inte vågade. Idag hade jag också ont i magen men hoppades på att det skulle gå över om jag fick röra på mig. Men efter passet kom det tillbaka igen. Jag börjar undra om det kan vara stress, har haft det förut så jag ska prova om det funkar med litemagtabletter, och gör det det, så vet jag ju vad det är. Annars blir det till att gå till barnmorskan, det är min andra gissning...
 
Var hos tandläkaren idag eftersom jag hade bitit av en del av en tand i torsdags och jag kommer få ta mig tillbaka och borra ur gamla lagningen i tanden för tat kunna fylla i nytt och bygga ut den del som lossnat. Han såg skräcken i mina ögon... Buhuuu :( Jag kommer få ta mig dit veckan innan och hämta ut lugnande som jag kan ta innan. Japp, jag är lite småkaxig annars och klarar rätt mycket, men hos tandläkaren och läkaren är jag en liktig liten mes. Jag får panik. Vill bara börja gråta. Kan vara skönt att slippa värsta paningen när de ska ta spruta. Borrningen klarar jag men sprutan... nja inte lika bra. Jag får panik över att jag inte har någon stans att fly!
 
HIT-passet idag var helt brutalt jobbigt. Var länge sen jag var på HIT så kanske var därför, men satan va slut jag var i slutet. Jag var typ vimmelkantig. JÄVLIGT BRA var det idag, och sjukt kul. Men ja herrejävlar va jobbigt. Hade bra pannben så tog i av bara satan också. Att gå krabbgång tex med en sandsäck låter inte så jobbigt, men efter ett tag tog man sig yup inte framåt. Och bonusövningen, benen var inte kaxiga då... fy fan.
 
Så här såg dagens pass ut. Rotation på övningarna i 4 min på varje station. varje övning var 8-10 upprepningar. 1 minuts vila mellan :)
 
1. Thrusters. smala skivstångslyft golv till haka. explosiva armhävningar m hopp.
2. Knäböj m sandsäck. Krabbgång m sandsäck i knät. Slänga sandsäck över axel.
3. Boxhopp. explosiva situps med kasta boll i vägg. mountainclmbs.
4. Kettlebelswing. utfallssteg m kettlebell. Floorslam med boll.
Bonus: jägarvila m skivstång varierat med mountainclimbs. 6 min.

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen till klubben gumman!
Vaknade flera gånger inatt och mådde illa! kom till jobbet och mådde sjukt illa! Marianne sa åt mig att åka hem men sa att jag spyr int mår bara så illa, Satt fram till frukost och mådde så jälva illa men sen efter frukosten fick jag sjuuukt ont i magen så de var bara välkommna magkatarren tillbaks med en extra effekt har den hittat:/ Har inte mått illa förr men nu verkar de som så! Och jonas hade ont på exakt samma ställe som jag, andreas hade ont igår och marianne fick senare på dagen! antigen är det nåt skit som går eller så är alla så stressade att de är magkatarr! tyvärr tycker jag inte nå magtabletter hjälper bara härda:/ Vad trodde du annars att de kunde vara?

Krya på dig<3

Svar: Tack snälla! Jag hoppas att det går över. Om det inte är det så är jag väldigt mycket inne på att det är min spiral som behöver ut! Eller bytas ut. Jag tycker att det är lite läskigt när något främmande föremål är i kroppen och tänk om det liksom har trasslat in sig eller så. Vad vet jag... Ska ändå bytas ut nån gång nästa år tror jag.
MIG

2012-11-21 @ 16:51:04
URL: http://psajk0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0