Lördag

Inatt har jag nog sovit längre än jag gjort på länge, det behövdes! Vaknade vid sju och var utvilad, men tyckte det var för tidigt så jag la mig igen till halv nio, bara för att jag kunde. Asskönt! Sömn är inget som prioriteras i mitt liv annars. Det har varit en tuff vecka med övergången till nya världen så igår var jag helt slut. Var med Madde och Linnea och käkade på Jensens och sen var vi hemma hon Linnea och såg en film. Filmen var säkert bra, men jag har sjukt svårt att titta på filmer som inte är engelskt tal. Denna var på Holländska. Inte snyggt. Filmen handlade om canser och otrohet. Kändes som att det var naket och sex blandat med spyor. Lite fin film, men inget jag skulle rekommendera kanske. Då är det nog bättre att läsa boken...
 
Strax ska jag ta med mig mig själv på ett spinnpass. 70 min spin roulette 50-60tals-tema! Bra start på dagen hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte jag med på jensen ;) hihi...
/ madde

Svar: hahaha, jag skrev ju fel! Tack va tokigt! :P
MIG

2012-11-17 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0