Mockaruta med creamcheesefyllning

 
Slängde ihop en kaka idag. Mockarutor med creamcheesefyllning. Den som säger att bakning är en exakt vetenskap och att man måste följa recept har fel, man kan visst göra lite som man vill. Tycker iallafall jag :P Tyvärr hade jag lite taskigt med tid så jag fick hälla på fyllningen fastän den var varm så mycket sögs in i kakan istället för att ligga som ett lager. Kanske gör en ny som får svalna för att kunna avgöra om det är fipp eller flopp. Kombon ju mitt egna påhitt. Fyllningen bestående av vit choklad, färskost, florsocker och citron är ju sååå god bara i sig!
 
Bakade för att jag ville ta med något litet till vertstan där min bil fixades, tyckte pojkarna behövde lite godsaker dit! :) Blev lite kvar, alla fula bitar, så det får följa med till mitt jobb imorn :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0