Samordnare på jobbet

Förresten, det har jag glömt berätta. I och med neddragningarna så har två produktionsledare nu blivit en och istället ska två samornare, en för format och en för webb utses och ingå i ledningsgruppen. Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli samordnare för vår sammanslagna grupp. Format/Traffic/IT. Vi är 11 st. Ska samla till möten varje vecka och sitta med i ledningsgruppen och föra gruppens talan. Komma med idéer och kritik för utveckling. Vara med på de möten som gäller vårt område där kunskap om vårt område krävs. Jag har än så länge lite dålig kunskap om traffics system men jag lär mig väl. Från första december kommer jag vara det, 6 månader som start. Kul att de tänker på mig tycker jag. Min chef sa att de ville ha någon yngre med många bra idéer och som också kunde komma med kritik. Tackade ja.
 
Denna höst har hänt lite bra ändå. Jag har ju som mål för 2012 att söka mig till något annat jobb om inte något kul dyker upp där jag jobbar nu. Och nu känns det som att jag ska vänta nåt år med att byta. Efter sommaren fick jag vara med i gruppen som ska skapa verksamhetsplanen för 2013. Sen fick jag en större tidning, tidningen som jag gör nu som jag tycker är jättekul att jobba med. Jag har varit med och skapat helt nya format och de har verkligen lyssnat på det jag har sagt, så nu har jag nästan fria tyglar och att fixa som jag tycker blir bäst (jag har gett mig själv fria tydlar av den enka anledningen att jag faktiskt sitter på den kunskapen). Jag känner att de har förtroende för mig och många formatfrågor kommer just till mig. Kunskap och erfarenhet är verkligen en skön känsla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0