Tankar om framtiden

Funderar lite på vad jag vill och vad jag är kapabel till. Jag har så mycket jag skulle vilja åstakomma. Vi körde en lek i helgen som hette "vem i rummet...?" Och en fråga var vem som skulle ha ett företag med 50 anställda. Nu på kvällen kunde jag inte låta bli att tänka att jag kan också. Jag är asbra på all form av projektledning och där är min styrka. Privat är jag en person som kan verka rätt okunnig, kanske osmart och velig. På jobbet har jag full koll, säger precis vad jag tycker, är smart, kunnig och har total koll på allt. Där känner jag mig jäkligt inelligent och är riktigt bra på det jag gör och mycket mer! Du... intelligent kanske ni tänker.... JA FAKTISKT! Det jag egentligen skulle skriva var att jag har sjukt mycket driv. Är riktigt smart när det gäller att driva projekt. Ambitiös, nogrann, pålitlig. Har hunnit få mycket kunskap. Jag gillar verkligen mitt jobb vill jag också passa på att säga. Jag önskar bara att någon kunde se min fulla potential och inte bara delar av den. Denna "rangordning" gör mig galen ibland. Jag ska fundera på vad jag vill göra framöver. De flesta av er känner ju mig privat och kanske därför inte har en aning om vad jag faktiskt kan, det är lite synd. om ni tror att jag är korkad för att jag inte vet var Härnösand ligger mm. Då skulle ni se mig på jobbet. Jag har så mycket inom mig. Skulle vilja starta eget. Ska bara komma på vad! Kanske flytta till Zürich och öppna ett träningsställe, det vore nåt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0