Aj aj min ländrygg

Jag är ändå rätt van vid att ha småont överallt, träningsvärk lite här och var lite smått för jämnan. Och inte tokmycket träningsväk. Men idag har jag sjukt ont i ländryggen/svanken. Och jag tror att det är för att jag satt på en sån vobblig skol i två dagar. Man ska sitta en stund på den men igår satt jag nästan hela dagen. Tycker den är skön! Det är som typ en barstol utan ryggstöd, som har en boll längst ner och sen en ring runt, så man liksom kan vicka åt alla håll, vilket betyder att det är konstant bålträning. Som att sitta på en pilatesboll. Dessutom bllir man varm om rumpan för det är en skön sadel på, jätteskönt när det är svinkallt på jobbet!!! :)
 
Helt sjukt att jag inte får ont av träningen, men av att sitta på en stoljävel!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0