Aj

Asså, jag har ont i kroppen haha! :P Redan på uppvärmningen igår på skivstångsintervallen sög det som fan i kroppen efter fysen i torsdags, så idag har jag haft en del träningsvärk främst i låren, men även i triceps och ja biceps också...och bröst. Inte tokont, men så det gör ont. Har blivit så van med träningsvärk så jag tycker ju inte ens att det gör tokont längre. Men det va lite tungt på CGX idag. Tackar Emma som peppade mig ändå. Och jag tycker jag kämpade mycket ändå trots att det gjorde ont. Mös ner mig i soffan med en kopp te och nybakta scones med färskost och björnbärsmarmelad. Så himla gott! :) Ibland önskar man bara att man hade någon man kunde skämma bort med såna småsaker, nån som också tycker om scones ;) Kollar på en småknäpp film, den på fyran, All about Steve, blir ju bara stressad av att se henne hålla på haha. Undrar hur kroppen kommer att kännas imorn. Nåja, det borde ha blivit skönt då :)

Kommentarer
Postat av: emma

JAGJAGJAG!!!! BJUD MIG!!!! jag trodde inte du gjorde några igår för att du inte skrev att du gjorde de!!! Men jag vill ha!

2012-10-15 @ 15:27:39
URL: http://psajk0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0