Enarmskram

Såhär tycker jag om enarmskram, usch! Mycket trevligare med tvåarms. När man ser två personer hejja på varandra tycker jag man lätt kan se om de tycker om varandra eller inte. Såg lite på ensam mamma söker nu och dä kan man tex lätt se vilka som det är någon kemi mellan och inte. Så osexigt att få en enarmskram av någon. Speciellt ibland när folk liksom vänder bort kroppen lite. Det är ytlig bekantskap, och ja jag gör det själv också. Spelar ingen roll om det är en kille eller tjej man hejjar på så känns det så tydligt. Behöver inte vara värsta kramen, räcker egentligen med att den andra armen/handen vidrör kroppen lite så är cirkeln sluten. Mina vänner, de flesta kramar mig ju såklart med tvåarmskram. Då känner jag mig älskad och omtyckt av mina vänner. Älskar dom/er alla. Ser man på två människor som hälsar med en kram så kan man läsa av massor! Alternativt om man ses väldigt ofta så blir det också så ibland, men då är inte kroppen bortvänd. Enarmskram med lite bortvänd kropp är oftast väldigt ytliga bekantskaper. Jag vet ju själv att man ibland slarvar, vissa är det lättare med än andra såklart eftersom man är två i en kram så har det jättestor betydelse hur motparten kramar. Är jag full tex, så är jag mycket bättre på tvåarmskram än annars!!! haha :P Det bara blir så, man blir lite mjukare som människa och lite mer öppen generellt då ju! Så är nog de flesta. Finns ingen full människa som gör enarmskram tror jag. Äsch mycket babbel blev det nu, men jag hoppas att man kanske fattar lite vad jag menar. Enarmskram är ett medvetet eller omedvetet avståndstagande! Är ni inte ytliga bekantskaper, kosta då på er en sluten cirkel! Tips från mig! En kille tex som inte kan ge en varm kram, utan en stel och tråkig, otroligt osexigt, går bort direkt!
 
Enarmskram, inte en favorit. Tycker det är väldigt kallt om det är någon man känner väl! Riktiga kramar, det bästa som finns!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0