För att jag är bra!

 
Jag ställer alltid upp och gör om och fixar till så att alla ska bli nöjda på jobbet. Då får man choklad :) Förra veckan fick jag samtal kl 17 om en annons som tvunget skulle gå in dagen efter som både skulle in i tidningen och produceras, därav den sista bilden som kom idag. Han frågade vem han kunde ringa på jouren som kunde hjälpa honom, men jag sa att jag kunde både producera och läggga in den på en sida och sen skicka om (att producera är inte ens mitt jobb och han visste inte att jag kunde). Jag jobbade över en del för att han skulle få in den så då fick jag choklad. Eller såhär va det väl. Jag kan ta den, men det kostar fan choklad! De hade strulat med mig hela dagen så det var fan på sin plats haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0