I lördags

 
I lördags hade jag en jättemysig där med Catta! Hon fyllde år så hon bjöd på en sjujäklarn brunch! Så mumsigt och trevligt sällskap med Malin och Camilla. Jag gillar verkligen dom! Känns som att vi alltid har så sköna samtal! Vi borde träffas oftare! Efteråt serverades paj, jättegott! En riktig mumsarförmiddag!
 
 
Sen ville Catta åka till Åsby så vi åkte dit! Masor av tomtar hade de! Catta köpte en älg och vi dåda köpte tomtar från sista bilden. Jag köpte tre såna så de skulle kunna ta tomtefest haha :P Älskar tomtar!!!

Kommentarer
Postat av: Salisen

Men guuu va söta älgarna va!!! Sån måste ja köpa :D

Svar: I know!!! Vi skrattade massor!!! Så fina! Köp! :D
MIG

2012-10-31 @ 18:36:27
URL: http://www.salisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0