Så mörkt

 
Var och mös hos mina god vänner i Sura idag! <3 Puss på dom! Så jäkla mörkt ute bara att köra. Lånade mammas och pappas bil eftersom min fortfarande är hos doktorn. Men den är mycket roligare att köra så det gör inget ;) Eller jo det gör det, för det svider i mon plånbok. När jag satt i bilen på väg hem i mörkret så kom denna låt:
 
 
Bästa bil-låten, på högsta volym, satt och skrek och sjung med så högt jag bara kunde!!! Haha, ni skulle ha hört va vackert det var, sjukt vackert från min sida ;-) Jag vet inte vad ni har för koppling men jag kommer att tänka på när man gick i femman och va på disco och dansade tryckare. Sjukt bra åka-bil-själv-i-mörkret-låt!!!
 
Nu ska jag sova, Puss god natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0