Blööööt

 
Förstår inte att jag alltid lyckas haha. Fick värsta regnskuren på mig på väg från jobbet idag. Då älskar man verkligen att man cyklar haha. Fick jobba över en halvtimme och precis när jag gick ut så började det tokregna. Folk måste tycka att jag är konstig som skrattar för mig själv när jag cyklar i regn, men jag tycker alltid att det känns lika tokigt :) Jeansen var helt dyngsura när jag kom fram till Friskis. Inte lätta att få av sig sen haha :P Tajta jeans plus vatten är inte det bästa! Sen blev det uppehåll en stund och började regna igen när jag skulle hem från träningen. Som tur va inte så mycket. Tur att det bara är vatten, det torkar ju, ingen idé att bli arg på :) Däremot är jag lite arg just nu på kanal 5 som inte verkar fungera. Helt död. Min enda tv-kväll. Det är ju inte mycket på de andra kanalerna heller som är bra.
 
Btw så hade vi info om omställningen idag och jag känner mig mer avslappnad nu att jag kanske får stanna, man ska aldrig ropa hej, men det känns iallafall skönare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0