En rättelse

Här kommer en rättelse från Blodomloppet. Tiden för mig blev 55.28! De har nu nämligen mätt banan igen och den VAR lite för lång. Antar att de har fått klagomål på att sträckan verkade längre så de mätte om och då var den det. Så jag räknade om sträckan med samma snittid som tidigare men med kortare sträcka och fick en mer rätt tid. Mer rätt också mot vad det kändes. Jag hade mycket kraft i hela loppet ändå så jag blev ländå lite besviken att tiden inte visade det, men nu visade den ändå liiite bättre :) Tror att det är snabbaste jag sprungit milen på. Ni kanske inte tycker att det är så bra. Och det kanske det inte är, men jag tycker att det är okej :) Här bjuder jag även på målgången trots att jag knappt syns. Nu förstår ni kanske också varför jag fick GÅ in i mål :( Förra året sprang jag på 58.02 så det är ju lite bättre iaf, dessutom var jag mycket tröttare då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0