På skoj



Hahaha, jag vill bara förtydliga att mitt förra inlägg såklat var ett skämt:P Alla andra lägger ju ut gravidmagar och jag ville också!!! ;-) Men efter att folk trott att jag var gravid så känner jag att jag måste kommentera att jag INTE är det. Det var bara en kul grej! :) Ber om ursäkt till er som fick hjärtat i halsgropen för en stund. Hatar att lägga ut bilder på min kropp såhär, men här får faktiskt inte plats en bebis... Nog för att min mage oftast är som gravidmagen haha. Men jag får nog vänja mig att jag inte kommer vara en sån som får asplatt mage utan mer en beafframage som putar lite. Jag fick förfrågan om den förra bilden var photoshoppad, men det är den "tyvärr" inte ;) Dock kämpar jag lite för att spänna ut den såklart, även om det inte låg så långt ifrån verkligheten! ;-) Sen tror jag inte på jungfrufödsel vilket i mitt fall skulle vara anledningen till att jag var gravid!!! Dessutom skulle jag inte heller SUPA in i halva graviditeten ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0