Jag finns



En liten bild från jobbet i morse. För att ni ska se att jag lever. Okej, nej, det är nog mest för att JAG ska se att jag lever kanske:P Det är mycket nu med allt. Saker rullar på men lite trögare än vanligt. Saker händer som man inte kan göra något åt. Känslor som finns som man inte heller kan göra något åt. Tankarna gåt mycket åt jobbsiuationen också. Jag kommer förlora Motala. Och hur det än är så är man ju lite orolig för om man ska förlora jobbet när de skär ner. Man har ingen aning om hur många som ryker, plockar de tex tio så är jag på gränsen.... Ändå är jag inte så orolig och hoppas på det bästa. Fick reda på en jätterolig grej idag dessutom som gör mig GLAD! :) Kommer bli toppen!!! Precis vad jag hoppats och trott på länge. Nu ska jag bara få stanna också, men klart jag får! ;-)
 

Kommentarer
Postat av: emma

Sötaste tjejen förfan! fan vad söt! Klart du får stanna!

Svar: Puss på dig hjärtat!!! <3
MIG

2012-09-05 @ 21:07:00
URL: http://psajk0.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0