Konstig lördag

Va konstigt det är när saker inte är riktigt som det brukar vara. Lördagmornar brukra jag nästan alltid dra iväg och träna för att komma igång och det är så himla skönt! Men idag vågar jag inte. Känner mig inte alls hängig eller så men halsen är inte bra alltså, riktigt rosslig, så jag ska hålla mig borta från träningen och anstränga lungorna iallafall någon dag till. På måndag hoppas jag vara på banan igen. Förstår inte, har aldrig åkt på så mycket småförkylningar som de senaste typ två åren... Innan dess så var jag typ förkyld eller sjuk max en gång om året. Svårt att hålla sig borta från träning tycker jag när man inte känner sig direkt sjuk förutom lite täppt i näsan och hostig. Tror jag ska ta mig ut på en lite längre pw nu så man kommer igång lite iallafall. Eller kanske dra ut i skogen och plocka svamp :) Eller kanske både och :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0