Löpning m stavar



Idag provade jag på löpning med stavar, vågare inte ut och springa och bli besviken igen. Otroligt jobbigt med stavar faktiskt. Men jag fick iallafall lite mer sväng på det på slutet. Tekniskt svårt i början, speciellt eftersom jag springer med rätt små steg så får man stava så jäkla fort. Så jag fick anstränga mig att länga stegen lite så blev det lite lättare. Efter bara ett tag kändes det verkligen i armar och axlar. Sen blev det lite lättare, men då blev benen trötta istället haha.

 
Fick ajaj-blåsor på händerna också. Otroligt oskönt :S Hoppas de försvinner rätt fort, annars kan det göra lite småont på torsdag om jag får plats på fysen. Ligger nu i soffan med ont i händerna, ont i magen och trött. Tur att det är tjej-tv ikväll :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0