Lördagskväll utanför Sala



Hemma efter en grillkväll utanför Sala med gänget som ska till Alperna i vinter. Är ju pigg och inte alls sugen på att sova nu ju! Partyhumöret är på men klockan har tyvärr överskridit tiden för utgång... Hmm. Göra dårå? :P Riktigt trevlig kväll var det! Härliga människor är det som åker iallafall haha, ett hopkok av alla möjliga olika människor i olika åldrar skulle man kunna säga! Jag vill typ åka NU! Körde ett CGX-pass som start på dagen i morse klockan elva, och det var ju som att skrika på en som sover typ. Man vaknade till kan man säga. Riktigt jobbigt men det är så satans kul. typ 30 min asintensiv träning! Ville nästan gråta vid näst sista övningen. Men jag ÄLSKART! :D Puss till er och världen! Nu ska jag nog sova ändå och hoppas att jag inte vaknar med grym träningsvärk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0