Söndag



Jag ska erkänna. Vissa dagar lite tyngre. Söndag. Seg dag. Trött dag. Bakidag. Ångestdag. Jag ska försöka tvätta klart. Ta en skön promme och sen omge mig med en eller ett par hjärtan och få lite kärlek. Oftast är det ganska skönt att vara singel, men ibland saknar man någon. Vissa söndagar kan jag känna den saknaden. Idag är en sån dag. Ja, jag sa de orden, jag saknar. Ibland får man faktiskt sakna nåt man inte har. Vakna upp med någon vid sin sida. Mysa ner sig i soffan. Skratta med. Kramas med. Som tur är så vet jag att när jag vaknar imorn så har jobbiga känslan gått över.

Kommentarer
Postat av: Salisen

KRAAMMMM :)

Svar: Tack söta :*
MIG

2012-09-03 @ 20:11:43
URL: http://salisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0