Träningstrött och mycket på jobbet

Just nu är jag lite trött på träning, vill hellre ligga i soffan och äta godis och glass... Mycket på jobbet. Kom inte ifrån i tid idag heller. Eftersom allt inte är som det ska på tidningen jag ska ta över så blir det nog lite snurrigt i början. Måste ta över en del saker som är utlagt på andra och ha hand om det jag, som det ska vara. Hatar när allt är utspritt och ingen har koll. Var med på säljarnas möte idag så jag kunde presentera mig. Kändes jättebra. Sen var jag ner till redationen och presenterade mig också. Börjar känna att jag inte hinner med på jobbet, och att det kommer vara svårt att hinna med okt-dec... Vet inte hur jag ska göra. Med riskt för att jag blir helt sönderstressad.
 
Försökte springa i lördags på Rocklunda och kom 2km och så sket jag i det för att jag var trött efter 500m och sen gav upp. Jag VILLE verkligen inte springa. Gjorde ett nytt försök i söndags på björnön, tänkte att det kanske kunde vara lättare med lite miljöombyte för jag kräks snart på Rocklundaspåret. Men inte då. Lika jäva trött då. Tiden innan mens är man verkligen som en tung flodhäst och att spriga då är ju som att försöka spela pingis med en badboll... Uppgiven nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0