Tuff vecka

 
Arbetsveckan avslutades igår med en jättetrevlig middag hemma hos min kusin tillsammans med mamma, mina mostrar en kusin till och en bonuskusin :) God mat, gott vin och jättetrevligt sällskap. Vi träffas så sällan mn släkt så det var verkligen jättekul att träffas vi "tjejjer" och ha tjejmiddag. Hoppas på fler gånger :) Jag får väl bjuda hem dem till mig nästa gång! Jättebra avslut på en tuff vecka. Kände mig som en påse skit hela dagen igår så det var tur att jag hann med en snabbdusch och lite fix innan middagen, kände mig mycket finare och fräshare då. kände nästan att jäklar vad man kan fixa till sig själv fort numera! Sunkig tjej bortom all räddning till ett nöjt resultat på bara en halvtimme - rutinerad tjej haha ;)
 
Veckan som gott har varit tung. Igår hade jag inte mycket energi kvar, tolleransnivå och tålamod som en ettåring. Ville bara slänga ut datorn genom fönstret (och mig sjäkv också för den delen). Det är mycket nu. Mycket möten, mycket att göra, mycket strul och lite tid. Veckan har bara flygit iväg. Har inte kommit iväg i tid någon dag tror jag. Igår var jag och Agneta så trötta på systemet och allt kaos att vi behövde tröst-choklad så jag var och köpte. Mums, sen kändes livet liiite lättare iallafall. (Och jag lite tyngre;))
 
 
Idag, sovmorgon! Så skönt! Ställde inte klockan alls till idag, annars brukar jag det. Vaknade av mig själv halv nio. Var upp en sväng, sen mös jag ner mig i sängen igen en stund bara för att jag kunde! Ska ta en lugn dag och försöka att inte stressa. Har inget planerat denna helg heller och vanligtvis brukar det stressa mig, men inte nu, nu är det bara skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0