Aggropass

 
Jag ska ju inte träna på fredagar men idag på eftermiddagen blev jag helt plötsligt typ arg, irriterad och allmänt less. Blev ett aggressionspass på Factor, fick utöver träningssmärtan även lite bonussmärtor! Ja, jag kanske är lite mesig, men det gjorde fan ONT i handen efter att huden fläktes upp. Och inte så skönt att tvätta håret sen. Dessutom två naglar pajjade (ja jag vet, vilken jäkla tjejkommentar). Hann iväg och köpa två filmer också så nu blir det fina "The notebook" med hanka hanka Gossling och trycka godis. Massor av marklyft och ryggen känns rätt mycket nu efter dem, men det stillade kroppen lite iallafall även om lite är kvar. Nu soffmys! :) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0