Detox

En vecka utan Friskis. Det är svårt. Jag känner mig utanför. Jag har inte nå träningssug alls nu. Känns som "Alla barnen tränar på Friskis, utom Helena hon är helt alena". Jag har tappat all vilja. Känns som att jag tränar just nu för att jag måste, inte för att det är kul. Jag har två pass på Factor i veckan, det är kul. Men sen, resten är bara måsten just nu. Jag är tjurig och känner mig ensam. Neeej, mitt sociala har inte med Friskis att göra, men om man tränar på kvällarna och största delen byts ut från att träna med andra till att träna själv, då blir det ändå annat. Jag tycker ju om att prata med folk och snacka skit och ha kul också när man tränar, det är ju det som är kul. Och kämpa tillsammans. Harva runt på gatorna själv blir ju tillslut ensamt. Och när man är ensam så tänker man för mycket, det gillar jag inte. Orka tänka liksom :P Ensamträning nån gång i veckan är skönt, men inte fyra... nä. Visst, det har varit lite skönt att inte vara lika låst till tider, så jag har kunnat göra lite annat också. I måndags var jag till Intersport med skorna och idag till cykloteket. Det är jätteskönt. Kanske är nåt annat som gör att jag känner mig trött och nere, kanske inte alls har med detta att göra. Men det är tråkigt när träningssuget har försvunnit. Hoppas på att Factor imorn ska locka tillbaka det :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men värst gumman vad du är putt! Gaska upp dig! Nu är de snart vår då kommer alla ut! Jag är också ensam!!!

2013-04-11 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0