Klipp klipp

 
Vad tycker ni? Behålla längden och bara klippa lugg? Låta det växa och bli solblekt ruffs? Klippa av kortare? Eller klippa av kortare och klippa lugg? Jag blev så himla pepp på att klippa kort när jag såg Elina i Timotej på fångarna på fortet i lördags. (bilderna längst ner). Och det är väl lite så jag har haft tidigare också och trivts bra i. Det är ju även fint med både sned lugg och rak lugg. Nu hittade jag mest blonda bilder, så ni får tänka er in i att jag är mörkare ;-) Eller kanske ska jag göra mig blond också?  :P vad tycker ni???! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh ja är så dålig på lösa bloggar nu förtiden men nu ska jag görs de å till å med svara :) är ju så kul med hår!!! Ja vet inte heller hur jag vill ha mitt hår:/ körde nå nytt sist, ombre men trivs nog inte... Blir nog att ljusa upp till sommaren :) hon Olsen systern med korts håret är ju så snyggt! Älskar de! Men även hon i Timotej. Skulle du va jättesnygg i :)

Puss!

Svar: Tack snälla för din åsikt! :D
MIG

2013-04-03 @ 09:24:04
Postat av: Salisen

Jag röstar för kort å lugg :)

2013-04-03 @ 17:34:24
URL: http://www.salisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0