Löpförsök

 
Eftersom jag inte har några vänner längre skulle jag ut och springa idag. Inte så värst sugen. Jag har inget träningssug just nu. Efter en kilometer ringde Olle så jag pratade med honom bra länge så det blev mer gång än löpning:P Testade de nya löparskorna som jag var och bytte till i måndags. De andra var jättesköna att springa i om man bortser från skavsåret som jag fick av dem. Desa var som att springa i träskor. De var så hårda i sulan att de bara small i asfalten när jag tog mark. Dessutom var de liksom hårdare på mitten så det tryckte mot mitten av foten så det gjorde ont för att det var hårt just där. Det gjorde även att det blev domningar i typ tre tår. De var sköna inuti eftersom de säs vara skavsårsfria, utan sömmar, så det var visserligen bra. Nu undrar jag om jag gjorde fel som lämnade tillbaka de andra skorna, de var ju trots allt sköna om man bortser från skarvåren som de gav. Löpning är skit. Träning är skit, just nu är jag deppig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0