Löpning

 
Nöjd över gårdagen då jag tog mig 11km! Norrleden till viksäng och runt förbi Friskis bv, Haga och hem. Inte i så pissig fart heller utan tog "bara" 62,5 minuter. Det är bra för MIG. För att inte ha sprungit så mycket alls också. Träffade på två stycken från förra årets vasastafettlag på lördagskvällen och blev lite taggad till att springa. Dock saknar man saker som man är van att ha idag. Typ mina VADER. SATAN va ont jag fick när jag väl stannade, måste vara stenhåda asfaltens fel. Kändes som vaderna drog ihop sig och la sig i ljumsken eller nåt. Satt en stund i soffan efter att jag duschat och när jag skulle upp och gå så kunde jag ta typ mysteg, hela jävla vaderna hade ju krampat ihop. Sov med tigerbalsam och har käkat massor av saltgurka för att få upp salthalten. Nu börjar den tiden på året om jag nu ska springa och cykla så tar mineral och saltdepåerna slut och man vaknar på nätterna av krampande vader och lår. Ska försöka bli bättre på vätska också. Sprang lite längre för att kunna testa skavsårsfaktorn i nya skorna. JAG HATAR att jag inte kan ha några skor. Fick skavsår av dessa också. Denna gång på sidan om foten vid trampdynan. Kanske nåt man ska leva med?
 
Mår för övrigt sjukt dåligt att jag inte får vara med på mina pass på friskis. CGX och HITen saknar jag att inte få gå på. Känns ju som ett knytnävsslag i magen när jag ser andra får gå på det. Tur att jag har två pass på Factor i veckan iallafall, det är ju kul! Skulle jag börja gå på CGX och HIT igen så skulle det bli styrka typ tis, tors, lörd, sönd. Och bara bli måndag och onsdag kvar till löpning, cykling och simning om man inte skulle köra combo. Ska låta det gå någon vecka och känna efter utan. Mindre stress i livet iallafall, det är skönt, men fan vad jag saknar, och det har inte ens gått en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0