Meh :(

 
När jag kom hem idag såg det ut som att det hade varit inbrott, köksfönstret öppet och allt som stod på fönsterbrädan nedvälllt på golvet. Mitt satans fönster går inte att låsa fast helt så det hade väl flugit upp och knockat ner allt... :(
 
Elina ville att vi skulle ut och cykla idag. Jag var skeptisk från början då benen har fått jobba på rätt hårt i två dagar så ville jag vara snäll mot dem idag, tom vila faktiskt. Men svårt har jag ju att säga nej, jag behöver ju ta mig ut och det var fint väder. Ja, iallafall soligt och rätt behaglig temperatur. Men på vägen hem från jobbet fick jag känslan av att det nog inte ALLS skulle vara kul att cykla idag tyvärr. Jäklar vilka kastvindar det var trots att man var mellan husen. Jag fick lite dåligt samvete som ställde in, men jag tror verkligen inte att det hade varit alls nå kul på fälten. Dessutom hatar jag blåst mest av alla väderslag så jag hade nog bara blivit förbannad. Och nu i början behöver jag få bra vibbar av cyklingen. Så det fick bli VILODAG som jag tänkt iallafall så sätet får slappna av lite.

 
Istället städade jag ur och skurade skafferiet helt! Och skurade ur ugnen så nu är den också ren och fin i lagom tid till Greys Anatomy soffmys. Är det bara jag som blir helt nojjig och vill skura ut och slänga allt från hela lägenheten när det blir vår?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0