Möhippa


 
Igår hade vi möhippa för Emelie! Dagen började med en helt fantstisk champagnebrunch hemma hos hennes syster! Bäst var ju amerikanska pannkakorna!!!! Gudomliga! Därefter blev det en tripp till Arosfortet där Emelies krigare kämpade mot Emelies fiender. Krigarna vann såklart och ni kan ju gissa vilket lag jag var med i ;o) Älskar såna typer av tävlingar, man blir så taggad! :D Fast förbannad när det inte går so man tänkt. Nån cell måste ju ha varit trasig. Efter fortet slappade vi med snacks och vin o bubbelbad på Glada Oxen för att sen åka hem till Emelies syster igen för middag och därefter sexparty. Inga hämningar där heller :P Nu vet man allt om alla som var med iallafall ;) Vi avslutade dagen med att umgås, fortsätta dricka vin, drinkar och spela Wii Dance. Haha vissa låtar var hju verkligen som rena gympapass. Träningsvärk idag i den armen som man hade kontrollen i ju :P Och kanske lite från klättringen på fortet också! Snart ska de gifta sg och det ska bli så mysigt att få vara där och dela den stunden med dem. Hoppas Emelie tyckte att det var en bra dag, men det tror jag =)
 
Idag borde jag ha varit ute och cyklat eftersom det var så fint väder, men det blev ett CGX-pass istället. Så KUL att vara där igen!!!! 12 stationer och väldigt mycket axlar och armar. Nice. Egentligen borde jag väl vara nöjd med ett träningspass öht med tanke på att det var hippan igår. Fick låna massagerulle av Robban idag, jättesnällt, så nu ska jag försöka få bort stelheten i musklerna! Längtar inte till nålarna imorn, men jag tror det kan vara grymt bra! Och sen hoppas jag att han kan hjälpa mig med knäna pronto, de förstör min träning!!!

Kommentarer
Postat av: Emz

Tips till nästa hippa http://slaventommy.blogspot.com

2013-04-22 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0