Nååålar

Först vill jag säga fan va glad jag är att vara tillbaka på Friskis, de har vissa pass som jag verkligen är helt såld på. De ger mig SÅ mycket ENERGI tillbaka fastän man blir helt skutkörd. Tänk att man kan få så mycket endorfiner av nåt så enkelt som träning!!! Det gör mig GLAD!!! :D PMS du mötte din överman idag, POW!!! Tänk om man kunde få folk som är "för trötta för att träna" "har för lite tid" eller allmänt bittra energiösa männoskor i hela VÄRLDEN att FATTA hur mycket energi man faktiskt FÅR av träning!!!!! :D Ålder är inte okej att skylla på. Det är läkande, energigivande, gör att man sover bättre, gör att man blir gladare, gör att man får mer energi, dämpar ångest, sorterar tankar och gör att man blir mer harmonisk och glad person. Aja nog om det! :)
 
Jo, igår var jag ju på NÅLTREAPI, eller vad det heter. Ja det var ett jävla tjat på mig om det :P Men jag tänkte att ni kanske ville veta vad det var och hur det gick. Annars får ni väl sluta läsa och se på tv eller nåt istället haha ;o) Jag trodde ju att jag skulle på akupunktur, men nej det VAR inte det. Det är samma nålar, men istället för att att sätta i några nålar och låta de sitta kvar så tryckte han i nålen utefter hela musklern, alltså samma nål tryckte igenom huden mer än en gång i sekunden. PEPPRADE muskeln från olika håll. Sen tog han ny nål, kände efter lite var nästa spända muskel var och pepprade den också som en jävla NÅLDYNA. Det var som att han var knäpp och hade nålfettisch eller nåt haha! Det var inte så skönt om jag ska vara ärlig. Toksvettig när han var klar både av rädsla och att det faktiskt gjorde lite småont på vissa ställen. På två punkter i skinkan så träffade han tydligen knutar som gjorde att hela skinkan, benet och ryggen ryckte till. DET var en oskön och väldigt konstig känsla. När jag var klar fick jag massage. Nej inte heller så skönt eftersom han ju letar reda på där det är som mest spänt och trycker med både händer och armbåge. Hoppas verkligen att det hjälper. Har varit lite öm idag, men inte så farligt :) Ska dit på torsdag igen och peppra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0