Snuvad på cyklingen :P

 
Min planerade eftermiddag gick i stöpet idag. Jag hade ju tänkt ut och CYKLA!!! Men efter NÅLterapin idag hade jag svårt att bara ta mig HEM från Apalby:P Cyklade och skrattade för mig själv. Det var ett skämt, kändes som nån hade rånat mig på en skärtmuskel. Och som att nålarna satt kvar och brände fortfarande. Som att muskeln var arg på mig. Jag kunde ju inte alls ta i med ena benet typ... nä nu överdrev jag men typ lite så. Plant gick väl bra men uppförsbacke haha. ja, jag säger då det.
 
Idag var det BARA som den känslan som jag fick två gånger förra gången. Han sa att "ja det gick lite för lätt sist" Han träffade mycket bättre nu. Tror han hittade hela lilla muskeln som var knuten. Inte jättekul just då ajajaj, men asbra ur det perspektiv att jag ju faktiskt går dit för att få ut just dem! Känns som när man har fått en spruta ungefär. Sist hade jag inte speciellt ont efteråt förutom där han hade masserat (där är jag fortfarande öm). Men inte direkt där nålarna hade varit, var därför jag tänkte att det skulle vara luuuuugnt att cykla en sväng idag, men tji fick jag. Gör ju fan ont bara jag ska böja mig ner och knyta skorna :P Visst hade jag kunnat cykla för smärtans skull. Men det är mest känslan att det känns som att muskeln ska spricka om jag tar i som är läskigt! Fick bli en prommenad med mamma istället :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag lider med dig. Har själv genomgått samma för min rygg. Det är smärtsamt o känns otroligt märkligt, som om man inte har kontroll på sina egna muskler. Men sååå bra sen! Mycket bättre än massage:-) Kul att se att du är tillbaka på Friskis:-D tanterna hälsar dig välkommen tillbaka. Vi ses väl på cgx;-)) // Cecilia

Svar: Ja visst känns det just märkligt! Det känns ju som att man får nålen i något som är en del av kroppen men ändå inte! Va skönt att du blev bra sen, det räknar jag också med att bli, jag tror på det här :) Tack! Det känns bra att vara tillbaka :D Jag va där i söndags, men det var inte du! ;-) Men vi ses där en annan söndag! =)
MIG

2013-04-26 @ 06:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0