Nya pjuck till mig och bilen

 
Testade nya löpardojorna igår som jag köpte för ett tag sen! :) Funkade bra tyckte jag! Måste provspringa ett par gånger till innan jag säger bu eller bä. Ska försöka springa milen och se om fötterna håller för det, då borde det vara lugnt. Vill inte behöva plåstra fötterna så mycket som jag gör i de andra skorna. 8km blev det igår efter att jag hade bytt till somardäck på bilen. Fick ju punktering här om dagen så då var det lika bra att byta till sommardäck på en gång, var ju ändå tvungen att plocka bort reservhjulet ganska snart...
 
Fick en del kommentarer på det här kortet igår på instagram och det värmde till tusen!!! <3 Tänk va lite sol kan göra för att man ska må bra och då syns det att man gör det. Lite solbränna och i träningskläder, svettig och dan, då känner jag mig faktiskt som mest bekväm och ofta finast. (okej kanske lite mer innan än precis efter;). Inga konstigheter, smink, snygga kläder, utan bara mig själv liksom. Göra det jag tycker om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0