Nya Träningskläder!

 
Efter att ha gått och suktat efter socs nya löparset i typ två månader trillade jag dit! Igår fick vi fri lek i en timme för det var totalt systemstopp.... och var hamnar jag, jo i en sportbutik. Och lite på HM. Tröjan jag la upp i morse var från HM. Just nu har de köpt 3 betala för 2 på Stadium. Problemet var att jag ville ha 4 grejer ju. Byxor, tröja, väst och jacka. Köpte inte tröjan igår, men funderar på att göra det idag, för den vill jag JÄTTEGÄRNA ha. Och kanske lämna tillbaka västen (eftersom jag faktikst redan har en väst från soc) Men så kan jag ju inte heller tänka eftersom jag faktikst även har en vindjacka, löparbyxor och tröja sedan tidigare. Så egentligen BEHÖVER jag väl inte nåt av det, men jag ville så gäna ha och visst blir man GLAD av att få lite nytt! Hmm, behålla eller lämna tillbaka västen, lämna tillbaka eller behålla... De hade även en jättesnygg väska från Nike... Den vill jag också ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0