Påsk i Sälen!

 
Bra och hållbara backar, SOL och allmänt asbra! Bra temperatur även om Emma klädde på sig som om det var 15 minus ;o) När man är i fjällen så tycker jag inte att skidåkningen är det som är i fokus, utan bara att vara och andas fjällsluft, njuta av livet, det är det enda som ligger i fokus. Att man sen också får åka bräda är ju en bonus :D
 
 
Långfredagen var det Fullt ös på stora uteafterskin på Tandådalstorget. Sol, snö, musik, cider och väldigt trevligt sällskap. Så himla kul att Emil, Niclas och Maria också var uppe! :D
 
 
På Påskafton var det uppåt väggen, så då tog vi oss dit och kikade på alla stackare som sprang. Sjukt sugen på att vara med något år! I år sprang vinnaren upp och åkte ner på 9 min 30 sek tror jag att det var. Det är ju helt galet!!!
 


Det här är jag, såhär trivs jag. Det är som med träningskläder, det trivs jag också i. Man behöver inte vara tillfixad och snygg alls, utan man är det man är! Skydden är såklart på! Ryggskydd och hjälm (den har jag dock hunnit ta av mig här). VIKTIGT att vara rädd om sig. Flyger man (speciellt om man åker bräda) så kan man inte ta emot sig med benen på samma sätt heller, utan då är det ryggen man oftast handar på. Dessutom är det otroligt skönt med ryggskydd för det värmer när man åker, och ska man sätta sig någon stans så har man lite automatiskt ett ryggstöd :)
 
Tack Emma raring för en jättemysig helg!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

LOVE IT!!!

2013-04-10 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0