Tatumkväll

 
Igår var det fredagsmys hemma hos Linnea med henne och Madde. Asgod pizza från Oliodeli, godis från hemmakväll och två riktiga chickflicks Älska mig igen och Dear John. Haha vi alla tre satt med stort löjligt flin en bra bit in i filmen bara för att han är sååå snygg. Jag kan inte säga det tillräcklig, men OMG där har vi en riktig HUNK! Hans leende, läppar, ögon charmighet, KROPP. Det är något med honom som gör att han är så sjukt manlig. GE MIG EN SÅN!!!
 
 
Ladies, jag bjuder på två till ;) Lätt att han skulle vara mitt wildcard! Kan inte sluta titta. Dregglar nästan lite :P Nä, nu ska jag byta om och dra och träna. Morgonpass på Factor! Kommer bli tungt efter gårdagens frossa tror jag, men skönt att komma iväg :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh ha skulle hyra den ikväll , älska mig men den fanns inte! Vart så ledsen , ja som ville dregla;)

2013-04-13 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0