Aaa men kom igeeen

I lördags kunde jag springa 20km, och idag EN km :( Lyckan varade sådär länge. Var på cirkelfys idag och där fick jag byta ut några övningar som skulle påfresta knäna för mycket och sen tänkte jag testa att springa 5km för att se hur de reagerade. Först kändes det rätt bra, men efter bara 1km så började det att göra för ont så jag fick ge upp :( Det hugger som fasen i knäna, speciellt högra. Tänk om man kunde få vara skadefri någon gång?!! Jag hoppas att det här bara är lite överansträngning sen i lördags och att det försvinner rätt fort. Får vila imorn med kanske. Eller efter Freddans pass. Onsdag ska jag till sjukgymnasten som ska få kika och se om man kanske kan tejpa så det blir stabilt eller vad han tycker.
 
Haha, idag var det nästan söndagsflum på fysen :P Iallafall i början, bara skratt och flams :P Älskart! :) Lite lagom måndagsmys var det idag! Men jag har väldigt svårt att tro att intervallerna bara var 45s. Måste ha varit ca 50s på varje idag... Fick höra att jag fuskade när jag gjorde alternativa övningar, men det kan jag ta ;) Bättre än att inte kunna vara med alls :)
 
Tänkte att jag skulle ta mig snabbt till stugan efter passet så jag skulle kunna se alla som sprang blodomloppet! Var bara det att jag trodde fel tid, så när jag kom dit hade alla redan passerat :( OM MAN BARA KUNDE KLONA SIG!!!! :( När jag inte kunde springa i spåret så gick jag efter en km istället ut på blodomloppets målområde för att hitta mina kollegor och se om jag "mitt namn iallafall" hade gjort bra resultat på loppet. Hittade inte dem men andra vänner istället :)
 
En extra kram till Emma som var grym på att springa idag! Nästa år får du dissa löpbandet och ta Blodomloppet istället! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men åhh gullböna<3 vad söt du är tack så jätte mycket!

Och du kanske bode vila knät helt och bara köra i gymmet överkropp, knät kommer ju in i visa övningar iallafall tyvrr och är ju dumt om de blir värre!
Och jag kan ju säga att många övningar var 50 sek både jag och M tog tid!

Svar: <3 Ja jag ska vila helt imorn så får vi se. Ja eller hur, jag kollade också på klockan och den var mer än 45, tänk att 5 sek kan bli skillnad :P
MIG

2013-08-27 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0