Back on track and i love it!!!

Efter lite semester och ett par tripper till grekiska övärlden, är det såå SKÖNT att vara tillbaka i träningssalen igen. Så jävla skönt och fruktansvärt ROLIGT!!! :D Jag körde samma pass idag som i söndags. Fredriks pass. Då hoppade jag in i bilen till Friskis nästan direkt efter jag kom hem från Arlanda. Slängde i mig lite mat bara och sen var jag bokad på ett cirkelfyspass :) Gäller att prioritera ;) Åkte på en förkylning på Naxos så jag tänkte ta det lite lugnare på passet i söndags men när jag väl var där var det aldeles för roligt för att jag skulle kunna lägga band på mig, jag och hela kroppen ville bara MOSA! :) Kände att benen var sådär halvsvullna efter några timmar i flygplan och vid ena stationen där man skulle hoppa sidhopp på Bosse (Bosu) så jag bara skrattade för mig själv för det gjorde lite småont och fick höra typ "vafan ler du?!" Jag tar absolut inte illa upp, det är inte första gången jag får en sån kommenter haha. Tanken var ju liksom att det skulle vara jobbigt och inte att man skulle le kanske:P Men vet ni vad, jag skrattar och ler ganska ofta, nästan jämt faktiskt, för jag trivs och ÄLSKAR det jag gör! Och det gäller även träning! :) Jag skiftar snabbt mellan flum, glädje och fullt FOKUS. Jag tar absolut inte i mindre, snarare tvärt om. De gånger jag är väldigt tyst och inte så glad, är nog de dåliga dagar. Större chans då att jag "fuskar". Både i söndags och idag har jag varit glad och njutit av passen så himla mycket!!! Sann glädje!
 
Det slog mig så tydligt att jag verligen älskar det jag gör!!! Vissa pass är jättejobbiga, svetten bara sprutar, helt galet, man nästan flyter bort. Och jag TRIVS så sjukt bra just där och då, och ännu mer direkt efteråt ;) Kroppen smärtar men det är ÖS och glädje i hela salen. Fick en känsla av att jag saknar mitt och Emmas buspass på torsdagar. Kändes som en sådan dag idag. Sjukt kul. Så mycket energi ut och så mycket glädje och energi IN!!! :D
 
Strax dags att sova, hoppas att jag drömmer lika bra inatt som jag gjorde natten till idag. Då drömde jag att det jag var på landet på kalas och så kom det en hel karavan med fina bilar som var egentligen en viktig bil och sen typ 6 följebilar. Ur stiger en kille med blommor och kommer fram till mig och ger mig dem. Sjukt rik kille som ville träffa och uppvakta MIG! :D Jag ville inte vakna :) Myyys. Skön kontrast mot natten innan då jag drömde hemskt, om fänglse mm :( Inatt ska jag drömma bra igen hade jag tänkt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0