Frustrerad

Asså, elektronik som inte fungerar som jag vill. GAAAAAH! Jag blr så arg!!! Jag har impulsköpt (höhö) en pulsklocka... Jag har länge velat ha en och så köpte jag, men om den inte är som jag vill ha den så ska jag lämna tillbaka och köpa en annan. Så nu tänkte jag läsa på lite innan. Men jag fattar inte. I affären sa jag att det som var viktigt var puls, och dataöverföringen. Nu undrar jag om jag fick en så klocka, men att man måste KÖPA TILL en enhet som gör att man kan föra över data??! Är de flesta så. Jag vill ju ha en klocka som automatiskt innehåller allt sånt. Men det kanske beror på märke? hmm, har polar allt sitt utanför? Helt jävla lost... :(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du ser så ung och busig ut i långt hår! :) jättefin!

Svar: Tack! Ung och busig känns ju bättre än som jag tycker, snäll och barnslig :)
MIG

2013-09-01 @ 13:02:01
Postat av: Anonym

Kommentaren Hamna ju jättefel :p

Svar: hehe jag fattar vilken den ska vara till ;-)
MIG

2013-09-01 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0