Går till attack

Nu har jag varit förkyld i typ 2,5 vecka. Aslänge ju... :( Halva resan i Grekland och sen har det fortsatt när jag kom hem. När jag kom hem så tränade jag som vanligt första veckan. Två rätt hårda högintensiva pass dessutom och en vända milslöpning. När det kändes som att jag blev lite sämre så har jag nu testat vila en vecka istället. Det verkar inte heller hjälpa, så nu vänder jag och går till attack igen!!! Nu orkar jag inte vänta längre, blir ju knäpp av att inte få röra på mig :P Var dock ut och gick milen i tisdags och 7,5km igår för att röra på mig lite och få motion utan att anstränga kroppen för mycket. Men idag testade jag på att köra ett pass igen. Ett högintensivt Temapass. Cirkelfys X. Jag fick ta det lite lugnare för att försöka hålla pulsen lite nere trots att det var ett högintensivt pass. Varken pallade mer eller tyckte att det var smart att gå ut för hårt. Jag har kört precis samma träningsupplägg två ggr innan och det är ett GRYMT BRA upplägg, jag älskar!!! Fan va det är kul! Jag vill bara bli helt återställd så jag kan trycka på fullt och bli sådär skönt slutkörd! :D Jag bestämmer att från idag kommer förkylningen att ge med sig för att jag sparkade på den!!! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0