Hög på livet! :D

 
Började dagen med nåt som jag är skiträdd för!!! Nålar! Usch och fy och hjälp! Men jag vill kunna hjälpa andra som inte har det lika bra som jag har det. Så idag har jag tagit mitt första steg i att bli blodgivare. Var dit och tog blodprov för att skicka til labbet och se om jag FÅR ge blog. Hoppas de gillar mitt blod då :) Man tycker ju att en relativt vältränad tjej som käkar bra, inte röker, snusar, knarkar och knappt dricker borde ha hyfsat starkt och bra blod :) (Notera också mitt fina armband som jag köpt två av ;) Så denna månad har jag även stöttat Ung Cancer.) Borde finnas nåt mer bra man kan göra för världen. Le och skicka positiv energi tänkte jag forsätta med, det borde ju också vara bra :D Världen behöver kärlek, och jag tänker göra mitt bästa för att ge den och alla människor på den det!
 
Idag efter jobbet var jag och sprang 12,6km med Nicke :D Det gick faktiskt riktigt bra och får man säga att man är lite stolt? Det är jag, för jag snittade på 5:50 min/km i fart. Löpfart hela tiden yey! :) Inkl lite telefonringning och vattenpaus som förstörde lite. Tog 1.13.42. DET GÅR FRAMÅT!!!! :D Hejja hejja!!! :D
 
Efter det stutsade jag in och körde ett Tema högintensivt Fys X-pass med Robban och Fredrik! Lööövly! Vilket mos, vilken härlig känsla. Tänk att man kan springa 12,6km och sen ändå ha så mycket energi kvar??! Jag får sån enorm mängd endorfiner av träning att jag blir helt HÖG! :D Var en kille där som frågade mig efter passet vad jag "gick på"/ fick all energi från när han hörde att jag hade sprungit innan :P (kom ju liksom inflåsande svettig redan) och ändå körde järnet. Svaret är att jag blir så taggad av härliga pass och grymma människor att det finns energi och glädje till hela världen!!! Hög på livet! :D
 
 
Sen blev jag lurad att fylla på energi på Gröna wooken. OKEEEEEJ RÅÅÅ :P Så skönt, då har jag matlåda kvar till imorn. YES, slipper laga mat!!! :D
 
Vilken bra dag det var idag! Imorn är det fredag och lön dessutom. Nice. Nu ska jag köra Nicke till Hälla som hade nån bil att hämta tydligen.... mitt i nassen... Knäpp kille ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0