Ligga?!

Haha, flumdag på jobbet, massor av konstiga diskussioner, om än sanna. När jag talade om för min kollega idag att jag inte fick löpträna och ska hålla mig relativt lugn så sa hon "Nej, åh va jobbigt.... Då kommer du att bli sådär dryg och på dåligt humör" Hehe, nu skrattade hon och överdrev såklart, jag är sällan sur på jobbet, men hon har absolut RÄTT i att jag INTE är lika glad som när jag får träna och ha kul :D Kan nog bli liiite bitter och tyst ;)
 
Sen på fikat kom vi fram till att det är det EGENTLIGA problemet jag ska ta tag i istället! Jag tränar ju för att jag inte får ligga! A men kom igen, vem fan gör inte det?! ;) Träning är en ventil för mig för många saker, frustration, ilska, trötthet, närhet. Det är asbra medicin för ALLT. Sååå, eftersom jag nu inte kan träna som jag vill, får jag lösa problem nummer ett istället, ligga. Fredag imorn. Ligga någon? hahaha :P
 
På tal om ligga, så var planen att gå ner till plan två och rycka tag i någon byggjobbare och fråga om en tjänst, en tur i hissen kanske? ;) Och faktiskt, både jag och en kollega på jobbet vände båda oss om när en av byggarna gick förbi uppe i matsalen. Jag jobbar i ett kontorslandskap med typ 80% tejjer, så det är inte så himla ofta man ser nån hunk. Så då är dessutom ALLT manligt snyggt, okej, nä nu överdrev jag, en av dem ser ut som en svarthårig roger pontare... MEN ett par av byggarna är fasen rätt söta! Ruffsiga i håret och i arbetarbrallor, JA TACK! :D
 
"Ursäkta, jag jag gjort illa knäna så jag kan inte träna, jag måste få ligga, ställer du upp?" Undrar om det går hem??! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0