Rakt

 
Det är inte så ofta jag har helt utsläppt hår och bara rakt utblåst, tom lite platt-tångat i topparna. Så tänkte att ni skulle få en bild på det. Oftast nu när jag har det utsläppt så brukar jag locka det för att jag inte tycker att det är så fint när det bara är rakt. Dessutom är det typ min naturliga hårfärg också så en färgning skulle behövas. Jag ser så ung och snäll ut... Haha tom så jag fick visa leg in på Cirkus igår. Så ja, tydligen ser jag ung ut. Sjysst när man snart är 30 ;o) Bilden är tagen där det är rätt mörkt, så det är därför den är så dassig. Tänk att jag inte kan bestämma mig för hur jag ska göra, livets svåra val ;) Ena sidan vill färga tillbaka till min vanliga färg, lite mörkare och klippa av skiten igen. Och andra sidan funderar jag på att ha längre ett tag, kanske lägga lite ljusare slingor som omväxling. Senast jag var hos frissan var strax efter midsommar förra året... Hmm, hmmm, hmmmm livets svåra val.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0