Rökare

Med risk för att låta jävligt bitter nu så tar jag den chansen. Det borde vara FÖRBJUDET att röka på balkongen!!! Det stinker in i alla lägenheter runt omkring! Det luktar helvete inne hos mig nu eftersom jag var tvungen att öppna balkongdörren för att inte svettas ihjäl inne. Jag har ABSOLUT INGEN förståelse för rökare. De är som sniglar på cykelvägen. De är äckliga idioter som förstör sitt liv med att andas in giftig rök och förpestar de i sin närhet utan att ens blinka och tänka på annat än sig själva. Och eftersom jag redan sagt att jag har noll förståelse så kan jag skriva hur mycket som helst, men jag tror ni fattat min poäng. Det finns inget bra med rökning och jag fattar inte hur folk han vara så jävla korkade att de utsätter sin kropp för det. Och att de är så fruktansvärt egoistiska att de utsätter de runtomkring för samma skit är oförlåtligt! Folk borde fatta bättre. Men de kanske har bränt upp alla hjärnceller så de inte har några kvar?! Nåt jag hatar mer än röning är rökare! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0