Trist

Asså förkylningen... tröttsamt. Planen var att springa igår men då vaknade jag upp jättetrött och jättemosig i hela kroppen och huvudet så jag kände att det var bäst att inte stressa iväg till spåret. Jag skulle iväg sen så jag hade inte jättemycket tid heller. Idag är det lika illa :( Förmiddagar är alltid värst. Känns som att det går lite åt fel håll. Jag tog det lugnt igår kväll och höll mig i skinnet för att kroppen ska få bli frisk. Men jag vaknade ändå med huvudet tjockt, stänigt smått lock för öronen. Nu har jag frågat mig själv hela dagen om jag ska ta mig ut och springa eller inte. jag känner verkligen pressen att jag måste. Samtidigt som att jag inte vet hur bra det är för kroppen så jag blir så velig. Och så undrar jag om jag ska gå på fysen eller inte också. Kan ju inte gå på fysen om jag inte springer. Dessa val! Idag känner jag mest tressen över att jag kroppen hindrar mig från att göra lätta beslut. Jag vet ju inte vad som är bäst??!!! :( Jag skulle bara vilja att nån sa. Ja visst, träna du, det gör ingen skillnad, du blir inte sämre eller får längre återhämtningstid. Alternativt, det bästa är att vänta ett par dagar så gynnar det kroppen. Hatar att inte veta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0