Vill vara överallt

Det här med att behöva välja saker är inte min grej! Speciellt inte när det gäller roliga saker och när man då måste välja bort något. Man kan kalla det Angenämt problem kanske eftersom man då har valet att vara på fler ställen som är roliga. Men att inte få vara med på en sak för att man är på ett annat ställe känns inte alltid så kul. Valet mellan vad man vill, borde, måste. Man vill ju ha lite utav allt, alltid.  Och jag önskar att jag kunde dela på mig så att jag inte skulle missa massa kul, få träffa alla jag vill och inte göra folk besvikna. Känslan att man "dissar" är aldrig kul när man måste välja, speciellt inte när man tvingas välja mellan vänner. Finns ju så många människor jag tycker om och så mycket roliga saker att göra. Om de bara kunde tajma in så inget hamnade samtidigt så skulle jag bli jätteglad :D Love you ALL so mutch!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0