Inte stålmannen ;)

Fasen, jag trodde att jag var stålmannen som skulle klara mig trots att alla andra faller som käglor. Men inte denna gång:P Klarade mig nästan hela året. Igår smög förkylningen sig på och idag har jag ont i huvudet, nyser, är snuvig och fryser. Kanske har feber, vem vet. Aja, tror bara att det är en lindrig variant så jag räknar med att vara på G snart igen. Just idag är det ganska mysigt att bara hålla sig inomhus ändå så det är väl inte hela världen :) Igår kväll orkade jag inte heller så mycket, mös mig ner i soffan under duntäcke och filt för att slippa frysa, och kikade på Hobbit med Jonas. Så nu är jag uppdaterad för årets Hobbit på bio. Nån träning blir det inte idag. Kanske försöker mig på lite rehabträing här hemma bara om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0