Julbord på Gudagott

 
Nu till nåt roligare! :D I fredags fick jag äran att följa med som respektive på en väns julbord med hans jobb. Blev lite stressigt med sjukt mycket på jobet på dagen och sen hinna hem och fixa mig mellan. Tur att man har sminkat och fixat sig tidigare i livet så man fått upp lite fart ;-) Men julbordet var huuur mysigt som helst i vikingamiljö. Så coolt där. Och såå gott! Inte som ett traditioellt julbord utan det var lite annat också. Det kalla var helt klart godast. Köttet och det varma är ju inte jag så mycket för, det smakade mest kött liksom.... Glassen till efterrätt var gudomlig! Jag valde tyvärr att inte dricka knappt nåt då jag ville kunna ta de starkare tabletterna som jag fick utskrivna på dagen. Gudagott rekomenderas starkt att åka till. Det ligger typ vid Frösåker GK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0