Kjol - tydligen ovanligt


 
Måste nästan lägga upp en dagens outfit från jobbet idag. Inte för att det är något speciellt med den tycker jag men det verkar fler på jobbet ha tyckt. Fick säkert sex kommentarer på "va fin du är idag, du brukar ju aldrig ha kjol". Såg inte själv det som en grej, jag tog nåt skönt ur garderoben i morse bara och jag orkade inte ha åtsittande jeans. Men tydligen var det en hit att jag hade kjol och rätt uppenbart att jag inte har det jätteofta. Har tunika en hel del, men ren kjol, nej kanske inte. Skönt är det iallafall, speciellt denna gamla, för den är så mjuk och svävande. Följer liksom med rumprörelserna haha.
 
 
Var lite och kikade i en affär i väntan på bussen idag. Den här var lite söt tycker jag. En gullig liten klänning. Och jag måste säga, satan va allt är glittrigt i affärerna nu. Kanske skulle ha glitter och glamor som tema på festen :) Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0